BEO Šoping centar

BEO šoping centar

Ova šoping destinacija je prepoznatljiva po svojoj jedinstvenoj ponudi, sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova. Nalazi se na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve. Prostire se na ukupnoj površini od preko 130.000 metara kvadratnih.

U centru se nalaze poznati brendovi kao što su Peek&Cloppenburg, Springfield, Women’secret, Pull&Bear, Bershka, Stradivarious, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Coffee Room, Starbucks, McDonald’s, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.

Odlikuje ga inovativni arhitektonski koncept sa dosta otvorenih površina, puno prirodnog svetla i zelenila. Arhitekta ovog objekta je sve ovo osmislio u cilju da se potrošačima pruži maksimalni ugođaj kupovine i opuštanja.

Centar se prostire na tri sprata, poseduje garažu sa preko 1.200 parking mesta i ima ukupno 13 restorana na poslednjem spratu.

U okviru ovog savremeno dizajniranog tržnog centra, Skip Ad Advertising nudi svojim klijentima premijum oglašavanje na modernoj visokotehnološkoj DOOH mreži.

Oglašavanje u BEO šoping centru

Ukupan broj pozicija za oglašavanje je 8 jednostranih i 1 dvostrani totem. Raspored totema po spratovima je organizovan tako da se klijentima pruži maksimalna moguća vidljivost.

DOOH mreža čini
9 fullHD ekrana od 65”.
Ekrani visoke vidljivosti, dimenzija 65” i rezolucijom 1080X1920px, raspoređeni su na svim najprometnijim pozicijama po nivoima BEO Centra. Reklamni blok traje 2 minuta i sadrzi 12 reklama u trajanju od 10s.

VERTIKALNI EKRANI

9 ekrana na 8 pozicija, koji su raspoređeni po celom šoping centru u pravcu kretanja potrošaca, na 3 nivoa.