13 Dec DOOH Kampanja meseca – Telenor
Jedna od najvećih mobilnih mreža na ovim prostorima, Telenor, ovoga puta prepoznala je potencijal i mnogobrojne mogućnosti koje pruža DOOH strategija oglašavanja.
Uz pomoć Skip Ad Advertising digitalne mreže oglašavanja , Telenor je svoje idejno rešenje promovisao na reklamnim totemima i LED ekranima u najposećenijim šoping centrima u Beogradu i u Srbiji (SC Ušće, SC Delta City, Ada Mall, SC Promenada Novi Sad, SC Kragujevac Plaza).
Četiri različita Telenor rešenja promovišu četiri različita proizvoda i tekstualno su prilagodjena svakom tržnom centru pojedinačno.
Telenor kroz svoju kampanju, koristi prednost DOOH strategije oglašavanja i isporučuje dinamične oglase u „real time-u“, komunicirajući sa pravim ljudima putem najrelevantnijih oglasa, na pravom mestu, u pravo vreme.
Na ovaj način, putem animiranog idejnog rešenja ili video reklame ostvaruje se nova dimenzija komunikacije sa potrošačima koji su orijentisani na odluku o kupovini na licu mesta.