DOOH Kampanja meseca – Telenor

Jedna od najvećih mobilnih mreža na ovim prostorima,  Telenor, ovoga puta prepoznala je potencijal  i mnogobrojne mogućnosti  koje pruža DOOH strategija oglašavanja.

Uz pomoć Skip Ad Advertising digitalne mreže oglašavanja , Telenor je svoje idejno rešenje promovisao na reklamnim totemima i LED ekranima u najposećenijim šoping centrima u Beogradu i u Srbiji (SC Ušće, SC Delta City, Ada Mall, SC Promenada Novi Sad, SC Kragujevac Plaza).

Četiri različita Telenor rešenja promovišu četiri različita proizvoda i tekstualno su prilagodjena svakom tržnom centru pojedinačno.

Telenor kroz svoju kampanju, koristi prednost DOOH strategije oglašavanja i isporučuje dinamične oglase u „real time-u“, komunicirajući sa pravim ljudima putem najrelevantnijih oglasa, na pravom mestu, u pravo vreme.

Na ovaj način, putem animiranog idejnog rešenja ili video reklame ostvaruje se nova dimenzija komunikacije sa potrošačima koji su orijentisani na odluku o kupovini na licu mesta.