18 Nov Treći deo Juicy Fruit Social & DOOH kampanje
Po treći put, Skip ad Advertising je aktivirao live stream Social DOOH kampanju .
Ovakav dogadjaj, po prvi put , održan je u tržnom centru Ada Mall.
Pored organizatora, marketinške agencije „Mediacom“, za uspešnu realizaciju celokupnog event-a pobrinuli su se influenseri, Lea Stanković i Andrija Jović ( poznatiji kao Andrija Jo).
Fanovi ova dva popularna inflensera, bili su oduševljeni kada su ih ugledali na LED ekranima i imali priliku da sa njima uživo komuniciraju.
Lea i Andrija nasumično su izabrali svoje timove i putem LED ekrana započeli takmičenje u asocijacijama.
Reči koje su koristili u igri bile su vezane za DOOH kampanju “Juicy fruit” , a pobednički tim nagradjen je specijalnim nagradama.
Nakon igre, fanovi su imali priliku da se upoznaju i fotografišu sa influenserima.
Više o samom dogadjaju možete pogledati na fotografijama.