Novi centar maloprodaje nalazi se uz postojeću robnu kuću IKEA u Bubanj potoku, sa ponudom više od 30 domaćih i internacionalnih brendova.
U ponudi novog trgovačkog centra nalazi se i niz outlet prodavnica, uključujući sportske i modne marke poput Nike, Under Armour, Converse, Puma, Adidas, S.Oliver, Fratelle Amici, Kicks&Heelz, Lacoste, Retro Jeans i drugi. Tu je deo sa Starbucks-om i KFC-om, kao i dečijim kutkom u DexyCo Baby Parku. Obuhvata prodajni prostor od oko 19.000 kvadratnih metara, a za posetioce je obezbeđeno više od 1.200 parking mesta, među kojima 37 sa električnim punjenjem.
U okviru ovog savremeno dizajniranog tržnog centra, Skip Ad Advertising nudi svojim klijentima premijum oglašavanje na modernoj visokotehnološkoj DOOH mreži.
Ukupan broj mesta za oglašavanje je 10 DOOH ekrana na 5 totema. Raspored totema je organizovan tako da se klijentima pruži maksimalna moguća vidljivost. Pozicije totema: 4 totema se nalaze prekoputa prodavnica i prate kretanje potrošača, a peti totem je velikih dimenzija, naspram Nike prodavnice i parkinga.
DOOH mreža:
4 totema dimenzija 1080×1920 px
1 veliki totem dimenzija 320×600 px